*Probleme de postare a comentariilor

Am remarcat, bineinteles cu ajutorul vostru, ca sistemul are ceva probleme la postarea comentariilor. Din pacate nu este din vina mea sau a setarilor facute de mine, este din vina celor care administreaza intreg domeniul blogspot, pur si simplu sistemul nu genereaza codul de securitate capcha ce trebuie tastat de voi pentru validarea comentariului respectiv. Sugerez apasarea butonului "previzualizare" de cateva ori inainte de postare, si totodata imi cer scuze pentru acest inconvenient.

sâmbătă, 4 iunie 2011

Ridicatorul de masini


Imi zic... "Hai sa fac o afacere"... Nu mai inchiriez macara de 16 tone, cand mie imi trebuie, de fapt, una de 2 tone, ma duc la snapanii aia care ridica masini si inchiriez una de acolo ca sa evit plata de 1.355RON la primarie conform HCGMB nr. 300/2006, ce-mi sugereaza ca in curand vom plati taxe si in cazul unui partz scapat pe domeniul public. Iata un dialog aproximativ cu un reprezentant al ridicatorului.
Eu: - Buna ziua stimate domn!
El: - Hai noroc!
Eu: - M-ar interesa sa inchiriez o masina cu macara de la dvs. pentru cateva ore.
El: - Da' pen'ce va trebe'?
Eu: - Pentru a descarca niste materii prime pe un santier.
El: - Aaaaa, imi pare rau, dar nu va pot ajuta.
Eu: - Stimate domn, platesc cat face...
El: - Mai prietene, io-n 4 ore, daca am chef, ridic vro 8 masini, pe langa ridicare la care iau 150EUR, mai iau si pe depozitare, loc in curte sa am... Cat sa-ti iau io tie pentru juma' de zi?
Eu: - Nu stiu domnule, spuneti un pret corect pentru dvs.
El: - Baietasule, cu 1.500 de Euro, cat ti-as lua eu, iti iei macara profesionala de 30 tone si o mai tii si 10 ore. Mai vrei sa continuam vorba?
Eu: - Nu domnule, va multumesc pentru timpul acordat.
Avea omu' dreptate, la ce sa mai stam la discutii inutile, ce-mi trebuia mie, costa 2.500-3.000RON cu tot cu taxa catre primarie. Si uite asa, m-am intors pe calcaie si am plecat cugetand amar la tipul de democratie experimentat, nu stiu de cine, pe spinarea noastra de popor amarat si sarman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu