*Probleme de postare a comentariilor

Am remarcat, bineinteles cu ajutorul vostru, ca sistemul are ceva probleme la postarea comentariilor. Din pacate nu este din vina mea sau a setarilor facute de mine, este din vina celor care administreaza intreg domeniul blogspot, pur si simplu sistemul nu genereaza codul de securitate capcha ce trebuie tastat de voi pentru validarea comentariului respectiv. Sugerez apasarea butonului "previzualizare" de cateva ori inainte de postare, si totodata imi cer scuze pentru acest inconvenient.

vineri, 6 septembrie 2013

Semafor mic, dar cu prioritate

 
   
...Dupa cum ziceam mai jos, bocceaua s-a facut, locatia s-a gasit, acum este in plina desfasurare procesul de recunoastere urmat de cel de rezolvare a maruntelor probleme care inevitabil apar in astfel de situatii. Nu-mi vine sa cred cat de dor a putut sa-mi fie de mersul pe bicicleta fara ca macar sa stiu asta. Cred ca n-am mai dat la pedale de 20 de ani. Desi am avut o perioada intermediara de mers pe doua roti, ce-i drept cu un motor de 100CP intre ele, parca n-am simtit placerea mersului biciclu cu atata profunzime ca acum si cred ca asta s-a produs in special datorita existentei unei institutionalizari a acestui ritual la nivel de mental colectiv, o infrastructura uluitoare, incurajare din partea autoritatii, lipsa maidanezilor, mai pe scurt tot tacamul. Principiul e unul simplu, cel mai rapid si nepoluant, are prioritate si este respectat. In acest context imi doresc nespus sa vad grimasa de pe fata unui "ceafa lata", burtos si negricios dintr-un Q7 negru, care vrea sa faca dreapta, si e obligat de toate legile posibile sa acorde prioritate biciclistilor care merg inainte. Ahhhh ce fior!!!... Cum m-as uita in ochii lui de cocalar, zambind cu dintii la vedere...

Un comentariu:

  1. Buna ziua,de vreo 3 ani într-una primesc telefoanele de la diferite persoane din toată tara pt rezervări,le explic ca nu este romfour,ca au greșit numărul ,Alti îmi vorbesc frumos dar Alti nu înțeleg si încep să tipe la mine parca este vina mea.am fost la cei de la romfour si mi-a zis ca este imposibil sa ma sune pe mine ,ca ei nu au greșit nici un număr de telefon.cea mai noua a fost aseară când mă sunat un domn din Slatina la ora 00:50 si i-am explicat ca nu sunt firma de transport,ca nu sunt romfour ,si nici nu ma asculta,am fost nevoita să-i închid telefonul,pana dimineață am fost sunat de încă 4 ori.si dacă am sa ma duc la ei iar ma iau pe ocolite ca nu are cum sa ma sune si nu se rezolva nimic

    RăspundețiȘtergere