*Probleme de postare a comentariilor

Am remarcat, bineinteles cu ajutorul vostru, ca sistemul are ceva probleme la postarea comentariilor. Din pacate nu este din vina mea sau a setarilor facute de mine, este din vina celor care administreaza intreg domeniul blogspot, pur si simplu sistemul nu genereaza codul de securitate capcha ce trebuie tastat de voi pentru validarea comentariului respectiv. Sugerez apasarea butonului "previzualizare" de cateva ori inainte de postare, si totodata imi cer scuze pentru acest inconvenient.

joi, 8 mai 2014

Romfour Tur - Hazardul transportului


"Te luam de acasa si te lasam la adresa", unde vrei prin Europa. WOW!!! Mi-am zis, "iata un concept extraordinar", taxi international plus bagajele incluse in pret, niste baieti destepti. Se potrivea, aveam de carat si o carca de acareturi si mai era si de Pasti, cand in Germania nu munceste nici soarecele de camp. Dar cum un concept, indiferent cat ar fi el de bun, daca e aplicat de romani, clar se alege praful de el, iar cand romanii care-l aplica, mai sunt si moldoveni din Falticeni, sa vezi fratioare aventura. 40 DE ORE!!! Dap, "te luam de acasa" s-a transformat in "avem rugamintea sa veniti la gara", iar prima parte a drumului s-a transformat intr-o inutila cursa de la Bucuresti la Falticeni, doar pentru ca acolo are firma gara, nu i-a dus mintea s-o faca undeva pe granita de vest. Odata ajunsi la Falticeni, am fost "descarcati" ca sa citez un sef de tura si "reincarcati" intr-un microbuz cu destinatie externa, tot de 8+1, dar de doua ori mai lung. De ce? Pentru ca oamenii, calatoresc impreuna cu coletele. Cu alte cuvinte, daca ai treaba la Hamburg, iar soferul are de livrat 20 de colete in Berlin, te-ai scos, poti spune ca ai vizitat Berlinul din scoarta in scoarta. In rest, soferii sunt hazard adevarat nenica: viteza in draci, vorbit la telefon nonstop, depasiri pe serpentine "prin statie", manele ultimu' racnet si cum s-ar putea fara ciupituri de cururile capsunareselor aflate pe bancheta din fata? Sloganul bun ar fi asta "Te luam de acasa DACA PUTEM si te lasam la adresa, DAR NU STIM IN CAT TIMP, drept consolare, iti dam BRELOC"... YAC!!!

80 de comentarii:

  1. Si cel mai frustrant este ca nu esti informat despre ce urmeaza sa se intample. Am fost plimbata de la un operator la altul in ideea de a afla detalii despre traseu si nu am reusit sa le obtin nici dupa 4 telefoane. Au un mod foarte romanesc de a te tine in ceata, pe ideea lasa ca merge oricum, nu e suficient ca te lasam exact la adresa?
    Actiunea e cam asa: ajungi la Falticeni cu multe bagaje la tine, o noapte nedormita, inghesuit pe o bancheta si nu ti se spune ce urmeaza, la ce ora e plecarea. Nu vezi decat o mare aglomerare de microbuze cu foarte putin spatiu intre ele, multe bagaje plimbate de la un microbuz la altul si oameni asteptand impacati momentul plecarii. Si atunci incepe alta aventura, afli toate problemele oamenilor care vorbesc extrem de tare la telefon cat timp nu intra pe roaming, se mananca zacusca pe genunchi, caldura exista doar pe locurile din spatele microbusului. Si trebuie sa fii atent cum asezi bagajele, altfel risti sa balteasca in saramura daca se sparge borcanul trimis la copii de sarabatori.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt niște nesimțiți nu și respecta în nici un fel clienții. ...operatorîi sunt de toată nesimțirea fără pregătire și te pasează de ka unul ka altul fără sa ți dea detalii exacte !!!!NU RECOMAND NINANUI ACEASTA FIRMA! !!!ATENȚIE MAXIMA CUI DAȚI BANI!!!!

      Ștergere
  2. vad ca aici sunt comentarii din e cea mai aglomerata parte a anului, e clar ca e mai greu de sarbatori,duceti-va la atlasib unde va pune pune 4,7 lei pe euro si mai sunt si autocare din antichitate!am fost cu ei si m-am lamurit!si comentarii gen ca se mananca zacusca pe genunchi, ce vrei frate doar nu esti in avion la clasa 1 unde ti se punde mancarea ca la un restaurant de 4 stele! unii oameni chiar sunt absurzi , un microbuz e un microbuz la urma urmei...oricum eu am fost foarte multumita de serviciile care mi le-au oferit romfour si nu calatoresc cu ei de azi de ieri, fac germania de ani de zile!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa servicii oferite de romfour sa aveti parte dumneavoastra toata viata.
      Plecare cica luni 27 noiembrie.din germania bremen.duminica suna tel si se pare ca o sa ma anunte in cursul zilei de luni adica azi 27 noiembrie cu o ora inainte de a ma "culege" de la adresa
      Asta cu telefonu primit se intampla duminica orele 15.brusc pe la ora 8 seara suna tel si aud ca in data de 26 spre 27 noiembrie(duminica spre luni la orele 03:00 va venii microbuzul sa.ma ia.buuun.asa sa si intamplat.la 03 30 ma suna si spune ca a ajuns.repede bagaju in masina am plecat.
      Uite draga domnisoara sau doamna ca este ora 14 55 ora germaniei si noi abea suntem la magdeburg adica la cca 300 km de bremen.dupa n opriri si schimbari de microbuz si asteptari.sunt aproape 12 ore de cand sunt plecat nedormit nemancat si chirchit ca intro cutie de chibrituri.iar in aceste 12 ore am reusit sa inaintam spre romania doar 300 km.
      Ma intreb daca intradevar le puteti numii conditii..

      Ștergere
  3. cui ii place sa se duca linistit, mie mi s-a parut infiorator, m-au plimbat de la pitesti pan la falticeni fara sa-mi spuna un cuvant si am facut pana in belgia 45 de ore, nu ca wizz-ul sau blueair-ul or fi intruchiparea luxului, dar cu o rezervare din timp, iesi cam la acelasi pret, mai ales daca n-ai prea multe bagaje, macar te chinui mai putin, strangi din fund doar la decolare si aterizare, nu tot drumul ca la astia, fereasca sfantu sa ai eveniment rutier, te aduna cu penseta legistii !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma mir cum a putut patronul sucevean sa faca bani cu niste angajati de doi lei ,carete mint ca vine sa ridice un pachet si astepti doua saptamani.Si cand ii iei la rost te fac prost, nebun si altele.PATROANE MAI SELECTEAZA OAMENII CA SUNT SIGUR CA IAU BANI FRUMOSI DAR NU STIU PE CE. Pacat de firma ca cu asemenea oameni se duce de rapa/

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu recomand sa apelati la serviciile firmei S.C. ROMFOUR TUR S.R.L.!!!

    Atit soferii cit si ceilalti salariati de la “Departamentului Coletarie”, impreuna cu patronul Andy Stan, sint neseriosi, lasi, si isi bat joc de clienti!

    Initial, duminica, 26.04.2015, am stat toata ziua si am asteptat acasa sa mi se ridice coletul pentru trimis in Romania! In final, NU mi s-a ridicat coletul ptr. expediere, asa cum am fost planificat!

    Am fost replanificat ptr. ridicarea coletului marti, dimineata, 28.04.2015, dar nici atunci NU a venit nimeni!

    Am scris de fiecare data “e-mail”-uri cu reclamatii la “Departamentul Coletarie” si personal patronului Andy Stan, dar nimeni nu a dat nici un semn de viata!!!

    Am sunat permanent si la telefon, dar salariatii de la “Departamentul Coletarie” ai firmei S.C. ROMFOUR TUR S.R.L. si-au inchis tel. mobil!!!
    Am sunat si am anuntat situatia creata la “Departamentul rezervari calatori”, cu rugamintea de a informa, mai departe, “Departamentul Coletarie” si patronul firmei!!!

    Am fost re-replanificat ptr. miercuri, 29.04.2015, cind la orele 20:45, a sosit un sofer dar NU PENTRU A-MI RIDICA COLETUL, CI PENTRU A SE RAFUI CU MINE, pentru ca i-am reclamat colegii (vezi faptele prezentate mai sus)!!! Am fost la un pas de a chema Politia!!!
    In final, acest sofer, a refuzat sa-mi ridice coletul si a plecat!!
    Cu toate ca am anuntat, din nou, via “e-mail”, “Departamentul Coletarie” si personal patronul Andy Stan, nimeni nu a vrut sa-mi raspunda!!!


    Bochum, joi, 14.05.2015

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin asta am trecut si eu cu dansii si cred ca ati vrut sa ajutati managerul reclamand problemele. Cel putin asta vroiam eu sa fac, dar citind demersurile ce le-ati facut dvs., nu imi voi mai bate capul cu ei. Amanulat plecarea mea si transportul masinii mele. Am purtat tratative trei zile ca sa trimita o platforma si la mn si tot promiteau ca vine, ca ma vor suna zilnic.

      Ștergere
  6. eu am adus o masina pe platforma din Franta. Momentan am 2 saptamani de la ridicarea masinii de catre ei si nici pana in ziua de azi nu au adus-o. initial au zis ca dureaza 3 zile. Sun disperat dar degeaba. De foarte putine ori se intampla sa imi raspunda cineva, iar cand raspunde singurul lucru cu care ma poate informa este sa imi spuna ca vor reveni mai tarziu ei cu un telefon. NISTE JEGOSI !!!! Pentru nu a avea surprize pe viitor nu incercati o colaborare cu ei. Sper sa nu se fi intamplat ceva cu masina...

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara Domnilor. Astept de 8 zile sa vina cineva de la Romfour sa ridice un pachet dar nici pina acum nu a venit nimeni . In fiecare zi am sunat la ei la serviciul colete si la reclamatii dar nu se intimpla nimic. Este a treia oara cind am probleme cu ei si mereu ei nu sunt vinovati ; Cred ca noi cei care muncim afara din tara suntem vinovati ca mai incercam sa trimitem cu ei. Nu cred ca este o firma serioasa si nu cred ca este bine sa trimiteti cu ei ceva . Inca mai astept sa vina cineva sa ia un pachet. Suntem vinovati ca mai dam la cineva de munca din acea tara. ginditiva de doua ori cind apelati la serviciile de COLETARIE fara data fixa de la ROMFOUR

    RăspundețiȘtergere
  8. Fraților eu de 3 săptămânii mă chinui să trimit colet in tara.. Sun,imi raspund,imi cer adresa si după aceea stai ca prostul si aștepți să te sune șoferul... Numai zic ca atunci când vrei să trimiți un colet in tara din Germania pe nr. de Germania nu răspunde nici dracu,tot in tara trebuie sa suni... Si ca sa îţi răspundă cineva,trebuie sa fi un norocos.... De condițiile transportului...ce sa mai zic...mai bine pleci la drum calare pe melc ca nu e nimic diferențiat...tot in acelaşi timp ajungi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DHL, fratioare >>>>>>> NU TE CHINUI , PLATESTI (TRIPLU,CVARDUBLU ETC )

      Ștergere
  9. Daca vreti sa aveti frustari, neplaceri, stres , va rog sa apelati la firma Romcur din Faltiseni. Sunt client de cativa ani si nu pot sa-mi explic de ce draq tot apelez la ei ca mereu am avut pb cu ei. Dar de data asta s-a umplut paharul.. Sambata trecuta dupa cateva zile de interventie la ei, a venit in sfarsit soferul sa ia de la mine pachetul cu destinatia Romania. In pachete evident am mai pus si cate ceva de mancare caci parintilor le e pofta si de alta chestii cu eticheta frumoase dar nu mai sanatoase ca produsele romanesti. In fine. cand a ajuns soferul a inceput sa stranbe din nas ca el nu vrea sa-mi ia pachetele caci va fi nevoit sa mute pachetele mele din stanga in dreapta ca mai unt vreo 2 pachete prin masina. Masina fiind aproape goala, ceea ce nu ma mai mira. Dupa ce le-a luat magarul, i-am dat evident valoarea pe transport, doar 60 euro, fara spaga ca asta chiar nu merita. Dar sunt sigur ca se descurca ei cu banii nostrii. stiu ei sa faca conversia valutara ca sa ramana in avataj. La 3 zile dupa ce am pus pachetul am aflat ca inca nu au ajuns la destinatie. Pune mana si da telefoane in tara, pe la firma, si la alti nemernici iresponsabili de acolo. Pana la urma l-am sunat pe sofer, si HOP surpiza. Omu se plimba prin Belgia cu motivul ca are masina stricata. Pachetele evident sunt in masina, insa oamenii care erau in masina cred ca au fost preluati de alta masina. da de ce naiba nu au fost in stare sa puna si pachetel in aceeasi masina. Idiotii nu se gandesc ca unii oameni au cheltuit bani sa puna pachetele astea. Nu mai spun ca ar fi trebuit sa sune ei personal la fiecare sa-si ceara scuze si sa-i asigure ca pachetele vor ajunge in cel mai scurt timp la destinatie. dar soferul mi-a spus primu lucru. Aveti ceva de mancare prin bagaje. Daca nu stati linistit, m-a asigurat el, ca va veni cineva dupa noi peste 2 zile si probabil saptamana asta vor ajunge si bagajele acolo. Sincer, daca ar fi fost linga mine inmomentul aa, cred ca ii crapam capul idiotului.
    Asadar, daca vreti necazuri si stres, apelati cu incredere la firma Romcur din Faltiseni.
    Cat despre transportul de persoane, multumesc lui Dumneazeu m-a costat mai putin bileul la avion si am ajuns in 2 ore jumate acasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa Am pâtit si eu cu pachetele :plimbate si tinute in Masina 3 zile ,seriozitate oooooo!!!!!

      Ștergere
    2. Sunt niște gunoaie,la început se comportau foarte bine,acum tratează lumea ca pe colete,intarzieri destul de mari,autocarele mizerabile,manele la maxim,te iau Cu autocarul și te schimba prin doua trei microbuze pana acasă. Mi sa facut greață de modul lor de a trata pasagerii. Nu mai au respect de nimeni. Rușine domnilor.o sa ajungeți rău de tot,pasagerii sunt tot mai nemulțumiți și cresc și numărul reclamațiilor,dar straniu ca nu se iau nici un fel de măsuri.

      Ștergere
    3. Sunt niște gunoaie,la început se comportau foarte bine,acum tratează lumea ca pe colete,intarzieri destul de mari,autocarele mizerabile,manele la maxim,te iau Cu autocarul și te schimba prin doua trei microbuze pana acasă. Mi sa facut greață de modul lor de a trata pasagerii. Nu mai au respect de nimeni. Rușine domnilor.o sa ajungeți rău de tot,pasagerii sunt tot mai nemulțumiți și cresc și numărul reclamațiilor,dar straniu ca nu se iau nici un fel de măsuri.

      Ștergere
    4. O firma de rahat care isi bate joc de oameni.am pus un colet din Germania spre Galati de pe data de 02.04. Si nici acum nu a ajuns coletu.nu mai trimiteti nimic prin firma asta dragilor si pe deasupra au si tupeu iti inchid telefonul in nas.

      Ștergere
  10. niste sharlatani ! evati la maxim romfour, orice altceva e mai bun decat romfour !

    RăspundețiȘtergere
  11. O firma de cacat!!! Suni sa ti ridice coletele iti sune ca suna soferul!! Pauza!!! Evitati Romfour!!! O FIRMA DE TOT CACATUL!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. bine spus hazardul transportului .... estimarile timpilor de sosire sunt varza, felul in care ti se vorbeste - dezastru (tu le vorbesti cu dvs, ei te iau direct cu "tu", nici nu apuci sa respiri si ai senzatia ca ati fost colegi de banca de cand lumea si pamantul), si in general toata colaborarea iti lasa un gust amar de "ca la noi la nimeni...!"
    si da, tu ca si client trebuie sa stai cu permanent la dispozitia lor, ca miticii Romfur pot sa-ti faca programul cum vor ei. Recomand firma numai pentru cei ce au permanent pe cineva acasa care poate sta la dispozitia "lorzilor de microbuz" .....

    RăspundețiȘtergere
  13. de trei ori au spus ca vine sa ridice coletul si nu a venit nimeni,ca sa faci rezervare abia raspund am cosumat 30€ credit doar pe casuta lor vocala,daca au prea multe comenzi sau sau sunt prea plictisit sa ne spuna,Sunt foarte indignata,in trecut era pe site un numar de reclamatii acum completezi Formular,nu va recomand Firma,in trecut erau destul de eficienti acum e un

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, Romfour e o mare bataie de joc, am așteptat 5 zile să ridice un colet, am cheltuit peste 20 euro cu telefoanele!
    Da,sunt extrem de neserioși!
    Nu recomand această firmă, e o batjocură!

    RăspundețiȘtergere
  15. Rom (adică țigani )four fura bani la șoferi cind nu-i mai convine i-l da afara si spune ca are cost suplimentar la telefon

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna seara, am o intrebare va rog, este adevarat ca la firma Romfour se poate plati si cand ajungi la destinatie? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. asta inseamna sa fii nebun dupa bani si sa te intinzi mai mult decat ai plapuma...o sa ajunga ca atlasib...asigurari de calatorie nu!!!( promisiuni si scuze la telefon

    RăspundețiȘtergere
  18. Se pare ca stiti doar sa judecati! In primul rand patronul zice ce si unde sa mearga soferii..ei sunt niste angajati ce trebuie sa faca, ce le cere patronul.masini rele ce se strica si raman pe cine stie unde.. Nu dormi bine ca "romanasii din strainatate" cum vad masini de firma romaneasca stau la panda sa te fure.. Ore bagate la greu incercand sa ajungi la destinatii..plus ca mai da mura.n gura la lume si le ia pachetele de acasa..sa va faca sediu,fratilor, la Paris si sa va duceti voi sa puneti si sa luati pachetele asa cum trebuie sa fac eu pt ca unde sunt eu nu e nicio firma sa.mi ia/aduca pachetul de la/la destinatie..imi convine nu.mi convine trebuie sa ma duc si sa pun la atlassib ca nu am alta optiune..dar macar ma pun in locul soferilor ca nu-i usor sa fii sofer la patron..toata vina la toate firmele de transport e a patronilor..rar sa gasesti un sofer sa.ti vorbeasca urat ca sa zici ca are vina si el.. Sunt stresati la maxim din toate partile..fiti si voi soferi o luna si nu va mai trebuie alta luna..ei suporta pt o bucata de paine si un trai cat de cat decent..voi ca ati plecat din tara ati uitat cum e sa duci grija zilei de maine si doar judecati soferii cand patronul are toata vina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tarane, vezi ca este diferenta intre costul expeditiei cu pachetul luat de acasa si costul expeditiei cu pachetul pus la agentie. Deci daca platesti costul luat de acasa , care desigur este mai mare, trebuie sa spun bodaproste ca au venit si mi l-au luat? Vroiam sa colaborez cu ei, dar....Nu. Mai bine fac cu masina 70 de km pana in Strasbourg decat sa trec prin ce trec oamenii.

      Ștergere
    2. Nu ai dreptate absolut cu nimic. Angajatii sunt ambasadorii firmei pt care lucreaza, reprezinta imaginea si interesele companiei. Ei mint si jignesc si se comporta total neadecvat pozitiei in care sunt pusi.

      Ștergere
  19. Eu călătoresc cu cei de la Romfour de trei ani de zile si nu am avut probleme, chiar sunt mulțumită de servicii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa mori tu ca ești mulțumit/mulțumită de ei....????ești sigur angajat la firmă ROMCUR....Sunt nesimțiți de șoferi care fumează în mașină.....Am făcut sesizare la ei...mdaaaa....ia durut in CUR de reclamația mea legat de fumatul in mașină al șoferilor...ordinară firmă!!!!

      Ștergere
    2. Serios esti multumita!!! Ete ieri am plecat din romania..a uitat sa ma sune ca sa ies sau sa ma anunte cineva...am sunat eu cu o jumatate de ora inainte de ora stabilita ca sa imi zica ca a trecut de orasul ala...a asteptat pana am ajuns cu taxiul la el... Pe autostrada s-a stricat masina...si am pornit la drum cu 30 la ora...pe autostrada,da!!! Pana in granita pe sofer l-a luat pitin sonmul...noroc cu pasagerul din dreapta care i-a tras de volan ca eram morti cu totii.... Pana a lasat sapte mii colete ...ne-a plumbat prin toata germania...i-am explicat ca depind de vapor...ca la ora 19 e ultimul si nu m-au dus desi era ora 14 si mai aveam 250 km pana in port...au ocolit...m-au plimbat si la ora 19 radeau si ziceau" prostul nu prinde vaporul"!!! Fumeaza soferii in masina,daca le vorbeste vreun pasager ei il sictiresc si dau manelele la maxim!!!! Sunt niste jegosi si daca am sunat la reclamatii prima oara mi-au spus ca vor suna sa remedieze situatia,iar a doua oara nu mi-au raspuns ca au vazut nr de tel...am sunat de pe alt nr si au raspuns...ghici...nu stiu despre ce vorbiti,ati vb cu colega...,dar era aceeasi voce...,verific si revin eu cu un tel!!! Nu te mai suna nimeni si nici nu iti mai rasp a doua oara la acelasi nr!!! Foarte neseriosi!!!! Nu apelati in veci!!!! De la patron pana la ultimul angajat sunt mana in mana!!!! Iar cei ce zic ca sunt multumiti sunt angajati la aceasta firma sau platitu pt a le face reclama!!!! Foarte dezamagit!!!!

      Ștergere
    3. ROMCUR sau ROMFURA ?

      Ștergere
  20. Aceasta Firma Nu ar trebui sa existe pe piața! Nu își respecta clienții în nici un fel, reclami și tot ei sunt nervoși, domnișoarele de la birou în loc sa rezolve problema îți închid telefonul în nas! 4 săptămâni de promisiuni pentru ridicarea a 2 pachete..și am sunat de 2 3 ori pe săptămână. .același text, aceleași promisiuni! Nici o schimbare și tot ei sunt Cu gura mare!!! Culmea e ca nu e prima data când trimit pachte cu ei și nu e prima data când nu au fost punctuali. Nici măcar odată" ne cerem scuze " sau "rezolvam problema cat de repede cu putință " !!!! Ca doar plătești pt transport... nu e gratis!! Neserioși,nesimțiți,fără siguranță si în plus sunt si aroganti!! În special doamnele cu care ar trebui sa reprezinte firma...!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da aveți dreptate închide telefonul în nas crezând că așa ne lipsim de colete

      Ștergere
  21. Cea mai neserioasa firma. Pt a mi aduce o masina din germania am asteptat o luna de zile, timp in care îi sunam zilnic si nimeni nu imi dadea detalii si nu imi spuneau nimic concret la telefon, ma amanau dupa o zi pe alta ca ajunge. Nu as mai apela la serviciile lor niciodata. Sa le fie rusine ca nu stiu sa colaboreze cu clientii si nu isi dau interesul pt serviciile care le prestează.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cea mai de rahat firma. Mi au adus o masina din Germania, in 3 zile a ajuns la sediul lor din Falticeni si pt a ajunge la mine am mai asteptat 2 saptamani. Masina avea pavilionul zgariat si cauciucurile schimbate. Sa nu apelati niciodata la o astfel de firma pt mine a fost cea mai mare invatatura sa nu ma mai iau dupa poze si reclame cu diverse firme crezand ca sunt serioase

    RăspundețiȘtergere
  23. Firma de Cacat.tipic romanesc.Am luat o masina din germania si aceleasi probleme.ca nu pleaca azi ca mîine.pe deasupra mai si fura din masini.hoti ordinari.Nu mi-au dat nici o factura .totul la negru.i-am sunat si le-am spus si mi-au zis ca se rezolva si ma sună ei.na sunat nici dracu.le-am trimis mail,absolut nici un raspuns.de ce sa mai rezolve problemele daca au încasat bani(la negru adica evaziune fiscală).Nu o se faca tara asta bine niciodată cu oameni disperării si avari dupa bani.De parca ar lua ceva cu ei pe lumea ailaltă.nista retardati.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cea mai proasta experienta! Trimit pachete de 25 de ani, insa niciodata nu am intilnit atita incorectitudine, obraznicie si minciuna! O data au reusit sa ma prosteasca si sa ma chinuie cu un pachet, nu i-am cuoscut, nu am stiut nimc despre ei..., insa a 2-a oara nu vor mai avea ocazia! Alta data o sa incerc sa citesc despre experientele altora cu firma inainte de a-i devenii client!

    RăspundețiȘtergere
  25. O firma de 2 lei.ei asa cred ca functioneaza o afacere,specific romanesc e simplu"japca".sa le dea dumnezeu ce merita gutui in gura de cacati

    RăspundețiȘtergere
  26. Am trimis pe 8 decembrie 3 colete din care au ajuns numai 2 iar pe al treilea cică l-au pierdut unde aveam îmbrăcăminte ,jucării și dulciuri. Intr-un cuvânt Moș Crăciun pentru 2 nepoței. Am sunat la ei si mi s-a spus să aștept 7zile si ma vor suna ei. Nici vorbă să ma sune ,am sunat eu pe data de 14 decembrie si ma întreabă de câte ori sun ce aveam în pachet si ce valoare are . Eu am avut în valoare de 850 lei . Am fost luată peste picior nu mai spun ce mișto făceau cele care răspund la telefon si zice ce valoare 80 lei ? Să cumpere ele atâtea cu 80 de lei . Sunt hotărâtă să le fac reclamații la OPC si inclusiv fisc deoarece încalcă legea si nu da chitanțe când plătești coletele.E o firma de 2 bani. Domnilor si doamnelor ce lucrați în această firmă cred că a venit timpul să vă treziți la realitate datorita nouă proștilor cum ne faceti aveți , servici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara! As dori sa stiu daca pana la ora actuala a-ti rezolvat, deoarece sunt exact in aceeasi situatie in care am depus 3 colete si numai 2 au ajuns.

      Ștergere
  27. Buna ziua,de vreo 3 ani într-una primesc telefoanele de la diferite persoane din toată tara pt rezervări,le explic ca nu este romfour,ca au greșit numărul ,Alti îmi vorbesc frumos dar Alti nu înțeleg si încep să tipe la mine parca este vina mea.am fost la cei de la romfour si mi-a zis ca este imposibil sa ma sune pe mine ,ca ei nu au greșit nici un număr de telefon.cea mai noua a fost aseară când mă sunat un domn din Slatina la ora 00:50 si i-am explicat ca nu sunt firma de transport,ca nu sunt romfour ,si nici nu ma asculta,am fost nevoita să-i închid telefonul,pana dimineață am fost sunat de încă 4 ori.si dacă am sa ma duc la ei iar ma iau pe ocolite ca nu are cum sa ma sune si nu se rezolva nimic

    RăspundețiȘtergere
  28. Gheorghita Marilena Iosefina21 decembrie 2016, 19:25

    In data de 21.12.2016,in jurul orei 13:00 am ajuns la Agentia Romfour Braila dupa Calarasi si am vrut ca sa trimit trei pachete,destinatia Luton,Anglia dupa ce am discutat la telefon cu angajata agentiei si mi.a comfirmat telefonic ca are plecari spre Luton joi si ca miercuri adica astazi pot preda pachetele.Asa am si facut am ajuns la agentie si sa constat ca era foarte aglomerat,am asteptat timp de 4 ore,am intrat in agentie timp in care am stat in ger si frig ca sa.mi spuna angajata agentiei ca nu mai are nici o plecare spre Luton.Angajata a avut un limbaj si o atitudine necorespunzatoare meseriei pe care o detine deoarece nu suntem bataia de joc a nimanui.Au ramas cu bagajele netrimise foarte multe persoane pe motiv ca nu mai are timp de dansii,ca programul dansei s.a terminat.Pe mine m.a expediat imediat pe motiv ca nu mai are plecari.Nu consider profesionalism din partea acestei persoane asa ca doresc sa fie sanctionata deoarece noi clientii nu suntem bataia de joc a nimanui.Mentionez ca numarul de telefon a angajatei Romfour cu care am luat legatura este urmatorul:0744799199.Vreau neaparat ca sa se faca dreptate si totodata sa luati masuri drastice.Cu respect Gheorghita Marilena Iosefina

    RăspundețiȘtergere
  29. DEZASTRUUUU - ATENTIE PACHETELE SUNT TINUTE 5 ZILE DEAN...PIXUL...SI MESAJE RARE ABURANTE!!

    RăspundețiȘtergere
  30. SERIOS UN PACHET DIN AUSTRIA FACE 12 ZILE PANA IN ARAD????

    RăspundețiȘtergere
  31. Am inteles ca patronul Andy Stan si-a pierdut de curand copilul.Nu ma mira! La cata lume la blestemat!Acest andy un lucru inutil pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  32. intradevar ,personalul Romfur e nspa betivi etc. E un sofer Cornel sau Florin Butnaru e de tot rahatu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate . Il cheama Butnariu Florin si din cite stiu e vecin cu Andi Stan . E un betiv . la dat Andi afara, nu stiu daca mai e sofer ca a stricat toate masinile care lea condus.

      Ștergere
  33. LA FIRMA ROMCUR SALASLUIESC SI FINI.CUMATRI .SEFI .SEFUTI SI SEFI FUTUTI . CARE FURA DE IA DRACU . PAREREA MEA CA AR TREBUI SA CALATORITI CU AVIONUL CA E MAI IEFTIN DECAT SA MERCI CU ROMCUR. SI EU AM AVUT O EXPIERENTA NASOALA.

    RăspundețiȘtergere
  34. O firma de hoti am trimis un geamantan din Olanda catre parintii mei in tara nu am stiut ca trebuie completata o declaratie si nici bon nu mi-au dat motivand ca e noapte si nu le merge casa de marcat, motiv caci au umblat in bagaje si au furat doua telefoane pe care leam trimis cadou parintilor mei,am sunat la toate nr posibile dar nu pot dovedi nimic nu am nici un act doveditor. O firma de mincinosi si hoti.Poate stie cineva nr de tl al dnl Andi patronul va rog sa mil scrieti doar cu el nu stiu cum sa iau legatura poate ma ajuta dansul.

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunt și eu client Romfour de puțin timp am plecat cu aceasta firma ptr a 3-a oară din orașul Deva.
    Am intrat în Agenție unde am fost tratat cu deosebit respect de angajata Romfour, o doamna extraordinara ,care mi-a dat detalii despre plecarea mea în Olanda .mi-A comunicat prețul și am fost de acord cu plecarea prin aceasta firma.Am plătit biletul m-în s-a oferit un cupon de reducere ptr următoarele călătorii și biletul de călătorie, factura și bon fiscal .
    Cadou un breloc cu datele companiei.
    Așa Cum m-i s-a comunicat de către angajata Romfour ca voi fi anunțat de către dumneaei telefonic înainte cu o zi de plecarea mea ,așa a fost am fost contactat telefonic și m-î s-a spus ora plecării din Agentia Deva .
    Șoferii m-în s-au părut puțin mai aroganți și vitezomanii pe drumurile noastre (adică Deva -Pietricica ) dar drumul pana în Olanda a fost acceptabil te duce la adresa.
    La întoarcere din Olanda amai sunat la Agenția Deva pentru rezervare am fost servit imediat și m-în s-a luat rezervarea .
    Respect ptr Romfour și în special angajații din Agenția Deva ptr felul în care știe sa vorbească cu oamenii și ptr amabilitate chiar dacă am deranjat la ore târzii.
    Sunt mulțumit de aceasta firma de transport și voi continua sa călătoresc cu dumnealor.

    RăspundețiȘtergere
  36. Incredibil ce lipsa de profesionalism și îmi pare foarte rău că am apelat la ei! Deși nu e prima oara când ma dezamagesc, am zis sa le mai dau o sansa. Asteptam colet din Ro, am primit sms ca acesta va fi livrat în 48-72H. Evident ca nu te suna nimeni Pt detalii când timpul inițial se scurge. Atunci când suni nu ți se răspunde, dar te suna la 00:40 sa facă livrarea. Dacă dormeai și nu ai rsp, ghinion...! Încă o încercare de a-i suna și stabili o întâlnire cu ei, răspunsul nu se lasă asteptat: "venim mai pe seara, după ora 18-19-20, când se mai eliberează traficul, va sunam noi"! Și da, am fost sunata, dar la ora 04:00 dimineață, ora la care, ați ghicit, dormeam! Un mesaj sec urmează a doua zi cu textul:"va rugam sa veniți la sediul cutare de la Paris PANA LA ORA 21 (!!!), pt ca ALTFEL va facem retur la colet! Încă o data, clienții tb sa stea cu ochii pe telefon Pt a avea norocul sa fie livrați, dar dumnealor lucrează "decat" pana la ora 21! Bine ca nu a fost plătit coletul la trimitere!

    RăspundețiȘtergere
  37. Sa ma cac pe voi de firma de rahat care parcurge in 12 ore 400 de km...te plimba si ocoleste toata tara.

    RăspundețiȘtergere
  38. soferii foarte agresivi ..injura,dau cu pumnul in volan..si ma refer la moldovenii cu care am fost eu. Fumeaza din 5 in 5 minute. Si faza tare "daca te duci la baie si intarzii mai mult de 2 minute te claxoneaza"
    Cand au venit sa ma ia , au intarziat 2 ore eu asteptandu i afara iar cand au ajuns mi au spus "haide mai repede ca ne grabim"eu, carand o ditamai geanta.Foarte imputiti, la propriu...va jur ca imi venea sa vomit.Spun sa ne mai spalam.I am sunat sa i intreb cum e posibil si mi au spus exact asa "dar cum ar trebui sa fie?" dupa care mi am bagat p**a in gura lor si au inchis telefonul.

    RăspundețiȘtergere
  39. Pentru prima data am călătorit cu aceasta firma și am plecat din Loc.Petroșani Hunedoara. În 14.12.2016 în Belgia. După ce o angajata de la Agenția lor din Craiova mi-a făcut rezervare de loc mi-a spus cât costa biletul am convenit cu doamna sa mă sune cu 1 zi înaintea plecării, am asteptat dar în zadar nu m-a sunat și nici nu răspunderea la telefon sa-mi dea detalii.Intr-un târziu mă suna și spune ca trebuie sa vin la Craiova sa plătesc biletul ca altfel nu pot pleca!Nu aveam Cum sa ajung la Craiova sa achit biletul !!!!!!SEC M-A SPUS DACĂ NU VI TREABA TA ĂSTA ESTE NU PLECI! de parcă ne cunoșteam? !Sun la Fălticeni și nu răspunde nimeni...După un timp mă suna un domn sfofer și -mi spune ora de plecare ptr a 2 zi surpriza !!! Pai va luam de la Petroșani ,șoferul mirat ca eu îi povestesc ca nu am biletul plătit și nu pot sa merg la Craiova sa plătesc se mira și spune dar domnul puteți plăti la șoferul care va ia de la Borod. Toate bune și frumoase a doua zi plechipa și spre surprinderea mea ajungem la Deva unde se mai urca 2 persoane! Pai oameni buni de ce mă faceți sa fac rezervari la Craiova când noi avem în județ la noi Agenția Romfour? !Nu mai înțeleg nimic Petroșani e localitatea care aparține de Craiova ?
    Intru și eu în Agenție unde se afla o doamna foarte cumsecade ,amabila si draguta foc! Intru în vorba cu dumneaei și o rog sa-mi spună dacă pot sa fac la ea rezervare ptr întoarcere peste 1 luna,iar doamna amabila spune "da se poate" si-mi oferă o carte de vizita cu toate agențiile Romfour.
    După cât eram de supărat penerușinare răul tratament oferit de dna de la Craiova cred ca am vorbit cam urat și pe ton aspru cu angajata de la Deva dar doamna era foarte calma și de treaba.
    Am plecat însfarsit din România spre Belgia și am ajuns cu bine dar nu am mai sunat la Craiova și nici nu o sa mai sun vreodată sa fiu tratat ca o carpa.Am sunat la Deva la ora 23 seara și nu s-a supărat doamna și am revenit în tara
    Domnilor patroni alegeți cu grija angajații!

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua .Spuneti ca sunteți rapizi si multe alte chestii dar aceasta firma e de tot rasul .. am primit mereu pachete cu întârziere de 2 zile poate chiar si mai bine .. acum 1 săptămâna am trimis o masina care trebuia sa ajungă la destinație de 2 zile si cand sun la sediu central Sunt mințit si ma tot amâna ca In cursul zilei de maine.Cum poti sa mai ai încredere cand nu se face ceea ce se promite si mai ales ca noi(clienții) plătim pentru serviciile astea. Va bateți jos de oameni !!!

    RăspundețiȘtergere
  41. Rusinea transportului de persoane! Ignoranta, tupeu, soferi needucati autocare defecte, microbuzuri fara aer conditionat, si lista poate continua. Bătaie de joc pe banii tai! De la Hannover la Bremen am făcut 6 ore pe ceas. Ne-au învârtit in jurul Hannover-ului vrei 3 ore. Evitați firma ROM FUR daca vreti sa nu faceti atac cerebral!

    RăspundețiȘtergere
  42. O firma de ras ....am plecat din Rromalia spre Anglia seara in autocar a fost un frig le am zis la șoferi sa dea drumu puțin la caldura a început sa comenteze ....când am ajuns la destinație nu a vrut sa ma lase la destinația unde Treb sa ajung plus ca mi sa cerut pe bilet dublu făta de câte este pe site .o firma de tot cacatu

    RăspundețiȘtergere
  43. Dezastru total...doamna de la agentia din tecuci draguta..numai k m-a furat de 9 lei,ora de plecare trebuia sa fie 3,am sunat soferul mi-a zis k in 15 minute ajunge...a ajuns dupa o ora...m-i sa spus k voi ajunge la destinatie la ora 15-16...de unde dupa inca 12 ore am ajuns la destinatie...total 49 de ore pt un drum normal de 24-27 de ore. Soferii ok insa sunt mincinosi. Nu recomand sub nici o forma aceasta firma

    RăspundețiȘtergere
  44. catastrofal... acum o saptamana am facut comanda de trimis doua pachete spre Romania. La inceput au spus ca soferul ma anunta in cel tarziu doua zile. Dupa o saptamana inca nu sa anuntat nimeni. Intr-un tarziu jumatate de ora inainte sa ajunga la mine s-au anuntatca vin. Ca mai sus spus: needucati, nu stiu sa vorbeasca, impertinenti, stresati etc. Pacat, firma a inceput foarte bine. Problema la ei e ca la politicieni: neorganizati sa-si faca contul plin de bani.

    RăspundețiȘtergere
  45. Regret k trebuie sa scriu acest comentariu. Am avut o parere f buna despre romfour pana azi. Dar azi am fost dezamagita. am vrur sa pun un colet la agentia din Bucuresti,bd Gh.Duca. am ajuns la ora 11.20 si ,surpriza,agentia inchisa cu program pe usa pana la ora 12.00. Apare si salariata in jur de ora 12 si nici macar nu ne-a mai bagat in seama spunand f raspicat k ea a inchis. Spuneti,dv,patronilor ai romfour=e normal asa ceva?????? chiar m-ati dezamagit pt k aveam o parere f buna despre voi. Chiar astept un raspuns din partea companiei....

    RăspundețiȘtergere
  46. DIN ANUL 2016 LUNA DECEMBRIE ,CALATORESC TOT CU FIRMA ROMFOUR.
    SUNNT FOARTE MULTUMIT DE SERVICIILE ACESTEI COMPANII.LUCREZ IN BELGIA SI TOT LA 3 LUNI PLEC CU DUMNEALOR SI MA INTORC CU DUMNEALOR.
    AM PLECAT PRIMA OARA IN DECEMBRIE 2016 DE LA AGENTIA DEVA ,DE UNDE AM LUAT BILET .ANGAJATA DIN AGENTIE ESTE O DOAMNA DEOSEBITA CARE STIE SA-SI TRATEZE CLIENTII SI SA-I RESPECTE.CONTEAZA FOARTE MULT SA FI TRATAT CU RESPECT!M-I SAU TRIMIS SI COLETE PRIN AGENTIA ROMFOUR DEVA SI AU AJUNS LA TIMP.
    VOI CONTINUA SA CIRCUL CU ACEASTA FIRMA CU MARE PLACERE.
    TOATA STIMA SI RESPECTUL PENTRU ROMFOUR SI PENTRU DOAMNA DIN AGENTIA DEVA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angajatul din Agentie contează cel mai mult!
      Toată stima și respectul pentru angajata din Agenția Romfour Deva. Astfel de oameni merita prețuiți și respectați. Mulțumesc dna Deliana ��Ma-ti convins sa devin clienta Romfour. (Abutnaritei Bernadette)

      Ștergere
  47. Inadmisibil asa ceva...astept pe cineva plecat de 48 de ore din Focsani si aflu ca mai face minim 3 ore pana la Duisburg...asa mi s-a comunicat acum 6 ore....cea mai penibila firma de transport...rusine sa va fie nesimtitilor

    RăspundețiȘtergere
  48. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  49. Dragilor in acest moment sunt intro cursa romfour germania romania

    Plecare cica luni 27 noiembrie.din germania bremen.duminica suna tel si se pare ca o sa ma anunte in cursul zilei de luni adica azi 27 noiembrie cu o ora inainte de a ma "culege" de la adresa
    Asta cu telefonu primit se intampla duminica orele 15.brusc pe la ora 8 seara suna tel si aud ca in data de 26 spre 27 noiembrie(duminica spre luni la orele 03:00 va venii microbuzul sa.ma ia.buuun.asa sa si intamplat.la 03 30 ma suna si spune ca a ajuns.repede bagaju in masina am plecat.
    Uitati dragilor ca este ora 14 55 ora germaniei si noi abea suntem la magdeburg adica la cca 300 km de bremen.dupa n opriri si schimbari de microbuz si asteptari.sunt aproape 12 ore de cand sunt plecat nedormit nemancat si chirchit ca intro cutie de chibrituri.iar in aceste 12 ore am reusit sa inaintam spre romania doar 300 km.
    Ma intreb daca intradevar le puteti numii conditii

    RăspundețiȘtergere
  50. O firma de rahat miau pierdut pachetul si mie

    RăspundețiȘtergere
  51. si eu vreau sa ma angajez ca sofer la ei...acum nu stiu ce sa mai zic..eu nu fumez deloc si respect pasagerii si nu ascult manele ca nu le suport dar banuiesc ca si soferii sunt foarte stresati de patroni si ii pun pe drumuri de-am pulea...si la interviu imi zicea ca o cursa dureaza 3-4 zile si dupa 2 3 zile acasa. cred ca e o mare minciuna

    RăspundețiȘtergere
  52. Cita , nesimtire astept un pachet din Romania de 7 zile , operatorii mint , soferul nu raspunde ....vai ce firma , nu o recomand nimanui!

    RăspundețiȘtergere
  53. Foarte neserioși....doar atât pot spune...în momentul în care începi sa suni și sa întrebi despre pachetul tău, nu știe cum sa te paseze de la un operator la altul.....

    FIRMA DE RAHAT.....

    RăspundețiȘtergere
  54. Vazand atatea plangeri si intamplari total ilegale ma gandesc: de ce nimeni nu a luat nicio masura? Eu din nefericire am apelat la ei fara sa fac un research ceva DAR azi am completat o plangere la politie si protectia consumatorului
    De ce sa nu ne unim cu totii si aceasta forma sa isi inceteze activitatea? Ceea ce fac ei este inuman imoral si ilegal?

    RăspundețiȘtergere
  55. NIci nu stiu cu ce sa incep defapt!O firma asa de mare care nu stiu de cine poate fi condusa si angajeaja personal ?!Ajung in data de 06,01,2018 sa trec pe la agentia din localiataea DEVA JUDET Hunedoara,cer o informatie referitoare la o rezervare ptr AUSTRIA,m-i se raspunde pe un ton foarte aspru!....codul postal va rog!...dau codul ....cauta ceva pe calculator ...dupa care pe un ton la fel de aspru...spuneti repede daca doriti rezervarea eu nu am timp de pierdut cu dv!!!AM RAMAS UIMIT !AM CERUT UN PRET ...110 EURO DACA DORITI!DACA NU VA ROG SA PARASITI AGENTIA!
    AM RAMAS UIMIT SI BLOCAT DEA DREPTULUI!IN VIATA MEA NU AM AVAZUT ASA O NESIMTIRE!
    DOMNILOR PATRONI AI ROMFOUR CU UN ASTFEL DE ANGAJAT SI CU UN ASTFEL DE COMPORTAMENT NIMENI NU O SA VA MAI CALCE PRAGUL!
    RECOMAND SA VA FERITI DE ACEASTA FIRMA!
    MARIAN ENACHE,DEVA

    RăspundețiȘtergere
  56. Subscriu. Nu va bateti joc de voi, utilizand serviciile lor. Si perosnal onorabil daca ar exista acolo, ar face bine sa plece.

    RăspundețiȘtergere
  57. Tarife neafisate si facute de la o zi la alta pentru transportul coletelor.
    Returnarea banilor in cazul anularii biletului(primesti 10 sau 30 % din valoarea totala al biletului in functie de ce stari au cei de la birouri)nu exista afisat nici pe site nici la punctul de lucru aceste reguli.....

    RăspundețiȘtergere
  58. Pentru colete în nici un caz nu utilizați aceasta firma. Desfac coletele și sustrag produse. La Giurgiu așa s-a întâmplat.

    RăspundețiȘtergere
  59. Daca sunteti nemultumiti, incercati Tui Travel via Eurolines via Flixbus. Veti vedea cum arata o calatorie Luxemburg- Romania cu durata de 60 de ore. Bilete viu colorate, poze frumusele si calatori uitati la punctul de imbarcare dar impanati de scuze care ar trebui sa tina loc de profesionalism. Vedem ce spun ANPC si instanta.

    RăspundețiȘtergere
  60. Niste hoti.Am lucrat la ei ca sofer si mi-au oprit garantie,iar cand sa mi-o dea înapoi au transformat-o toata în ameazi vreo (500€)motive...

    RăspundețiȘtergere
  61. De tot râsul , coletul expediat marți din Piatra Neamț și vineri încă nu a ajuns în Olanda .
    Joi noaptea suna soferul ca in cca 30 min este la destinație , si a fost dar din pacate fara colet , acesta fiind in alta masina spre alta directie .
    Tot ce ami au trimis de mâncare părinții mei o sa ajunga direct în gunoi !
    De ce stiu aici , ma astept la o soluție sau macar scuze din partea firmei ? Nu ...doar ca sa-mi scuip frustrarea ! Prima & ultima dată când apelez la serviciile lor.

    RăspundețiȘtergere