*Probleme de postare a comentariilor

Am remarcat, bineinteles cu ajutorul vostru, ca sistemul are ceva probleme la postarea comentariilor. Din pacate nu este din vina mea sau a setarilor facute de mine, este din vina celor care administreaza intreg domeniul blogspot, pur si simplu sistemul nu genereaza codul de securitate capcha ce trebuie tastat de voi pentru validarea comentariului respectiv. Sugerez apasarea butonului "previzualizare" de cateva ori inainte de postare, si totodata imi cer scuze pentru acest inconvenient.

miercuri, 18 februarie 2009

Vitezoman de Romania.

Am o mica nelamurire, de ce un producator de vehicule destinate circulatiei publice ar construi un model care sa aiba performante cu mult peste performantele suficiente deplasarii? Nu ma refer aici la vreun Audi R8, CL600 sau vreun Carrera, deoarece muritorii de rand ca mine, nu vor detine probabil niciodata asa ceva, ma refer la vehiculele pe doua roti care sunt oarecum la indemana oricui. La cateva mii de EURO iti poti achizitiona o motocicleta veche de 8-10 ani, "dotata" cu vreo 100-110CP, avand greutatea de aproximativ 200kg. La un calcul simplu, beneficiezi de 1CP la mai putin de 3kg, va dati seama ce inseamna un astfel de vehicul ajuns in mainile persoanei nepotrivite? Eeeee si acum ma intreb pe buna dreptate, exista vreo persoana potrivita pentru asa ceva, sunt eu persoana potrivita pentru treaba asta? Atata timp cat numai in prima treapta de viteza, ai sansa sa depasesti dublul vitezei maxime admise in localitati, in treapta a cincea poti depasi dublul vitezei maxime admise in Romania, deci probabil ca nu-i nimeni potrivit pentru astfel de mini OZN-uri, doar cu o mica exceptie: VITEZOMANII.
Vitezomanii sunt persoane ce se simt bine cand vad turometrul la 15.000rpm, ce in oras sunt vizibili doar cateva fratiuni de secunda, din masini, pietonii doar ii aud, adevarati dependenti de adrenalina, iar daca vreun filtru tusgureanist trage pe dreapta un vitezoman pe doua roti pentru ca a fost incalcata legea, cine-i vinovat: producatorul, al carui singur scop de a face astfel de vehicule nu poate duce decat la incalcarea legilor de oriunde, cele 6-7 guverne care s-au perindat in ultimii 20 de ani pe la putere fara sa upgradeze infrastrutura de transport generand enorme frustrari in randul participantilor la trafic, sau vitezomanul respectiv? Retoric nu-i asa?
Cateodata acest spirit ma cuprinde si pe mine, si ce fac atunci? Dau fuga la garaj, iau mobra si trag o blana in pasajul Lujerului, iar dupa fug repede inapoi si incui bine lacatele, minunandu-ma de ce am fost in stare sa fac.
Asa ca, vitezomani din toate colturile lumii, aveti grija, cat despre cei din Romania, mare atentie domnilor, sunt o gramada de caini, soferi care nu arunca nici macar coada ochiului in oglinzile retrovizoare, scuteristi care merg fara nici o lege, doar nu li se poate suspenda nici un permis, gropane, noroaie, balti, pietre, canale destupate, alti vitezomani si multe alte elemente neprevazute.

4 comentarii:

  1. eu zic ca vinovat e cel care goneste cu 180 prin pasaj la lujerului.
    orasul nu e facut pentru asa ceva, nici un oras din lume nu e pt astfel de viteze. exista autostrazi, in romania, in ungaria.. in bulgaria unde poti merge mai in siguranta - cat de cat - cu motorul. dar, pana la urma, soselele sunt facute pentru deplasare nu pentru curse. daca vrei, te poti inscrie la curse organizate si atunci iti satisfaci nvoia de adrenalina fara sa mai pui in pericol si pe altii

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai sefule, nelamurirea acestui blog e simpla, la ce mama naibii se construieste asa ceva, daca nicaieri in lumea asta n-ai dreptul legal sa-l poti utiliza la parametrii pt. care a fost construit? N-ar trebui ca noi, ca omenire sa evoluam? Asa cum am dezvoltat viteza de calcul a computerelor de 10 ori, in ultimii 10-12 ani, n-ar trebui sa dezvoltam si infrastructura de deplasare catre rapiditate si siguranta, macar in ritmul evolutiei tehnologice?
    Cat despre curse organizate, regret ca tre' sa-ti spun, dar Romania este singura tara din UE care nu are nici macar un circuit de viteza.

    RăspundețiȘtergere
  3. bai intrebarea ta e normala. nu stiu de ce se concepe un motor de 300 cp... probabil ca sa coste cat mai multi bani. scopul producatorului e sa vanda si sa faca bani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adica, ia tu chestia asta, ca tot n-ai ce face cu ea decat daca incalci legile, ca sa fac io buzunaru' mare. Nu? Nu-i de mirare c-au aparut smecheri care vand terenuri pe luna...

    RăspundețiȘtergere