*Probleme de postare a comentariilor

Am remarcat, bineinteles cu ajutorul vostru, ca sistemul are ceva probleme la postarea comentariilor. Din pacate nu este din vina mea sau a setarilor facute de mine, este din vina celor care administreaza intreg domeniul blogspot, pur si simplu sistemul nu genereaza codul de securitate capcha ce trebuie tastat de voi pentru validarea comentariului respectiv. Sugerez apasarea butonului "previzualizare" de cateva ori inainte de postare, si totodata imi cer scuze pentru acest inconvenient.

marți, 24 aprilie 2012

Reabilitarea nereabilitarii

Nici nu mai conteaza ca termenul de predare a lucrarii a fost 12.04, probabil ca va fi 12 sau mai mult al lunii mai, doar 33% peste, adica la un termen anuntat de 2 ani, predarea ar fi in al treilea. Ceea ce conteaza cu adevarat este ca de doua luni si jumatate ma trezesc la ora 7 a fiecarei dimineti, in niste zgomote de rotopercutoare, bocaneli, huruieli, tipete de muncitori si de sefi de muncitori la muncitori, de simt ca-mi vine sa ies pe schela si sa fac un curs intensiv de karate pe spinarea tuturor, pacat ca nu stiu karate. ...Si fiind treaz mai devreme decat ar trebui, ma intreb diverse lucruri: de ce eu sunt mai prost pentru ca mi-am pus tamplarie acum 10 ani pe cateva mii de euro, sunt cumva recompensat pentru asta, daca tot nu sunt recompensat cu nimic, vor urma muncitorii indicatiile mele, macar la pervazele de la apartamentul meu, sa-mi schimb porcariile astea de glafuri care au ruginit deja dupa prima ploaie, cum de si-a permis primarul sa puna un banner cat blocul cu numele sau pe el, a platit lucrarea ma-sa sau fiica-sa, dar bannerul cine l-a platit, n-ar fi fost mai bine si mai ieftin sa ma lase sa-mi fac singur izolarea cu niste deductibilitati, n-ar fi fost mai bun un pod la Razoare si unul la Moghioros sau un oras fara caini vagabonzi, ori poate ca m-ar fi ajutat mai mult o conducta de gaze de un tol pe casa scarii in care sa ma intep cu propria centrala termica si sa scap definitiv de RADET, oare Dorelul asta care se holbeaza mine in timp ce-mi sorb ciorba o avea ganduri curate, daca vrea sa ma hacuie pentru LCD-ul din sufragerie, care-o fi nesimtitul care s-a cacat ieri in ghena, talpa cerei perechi de adidasi sa i-o pun pe fata daca-l prind, ce-o fi putoarea aia care vine din subsol, de ce s-a ars motorul liftului, ce-au carat dobitocii astia cu el...?
Prieteni, daca aveti peretii de caramida sau BCA, grosi de macar 35cm, montati-va ferestre noi si refuzati delicat oferta statului, ca sa nu spun sa-l trimiteti inspre gaura care l-a format incepand cu reprezentantii sai cretinoizi, pentru ca nu merita sa va puneti acel sir de intrebari zi de zi, timp de 3, 4 sau mai multe luni si nici sa va dea desteptarea cand au chef, o mana de oameni cu clase mai putine decat trenul. Adevarata reabilitare nu va avea loc in timpul vietii noastre.

2 comentarii:

  1. Lipsa de respect, bataie de joc, ignoranta....am obosit si sa ma mai enervez. Cel mai frustrant este ca nu poti face absolut nimic sa shimbi situatia, ci doar sa accepti sau sa pleci definitiv din tara.
    Am sa mai adaug un exemplu de eficienta maxima al autoritatilor. La exact un an de la darea in folosinta a pasajului Grozavesti, tramvaiul opreste si la statia de pe pod. Daca ne gandim ca a durat 11 ani constructia podului, 1 an pentru o statie de tramvai si niste trepte rulante merita deja premiat.

    RăspundețiȘtergere
  2. As putea sa spun foarte multe pe marginea subiectului, dar ma limitez la a te felicita si de a fi de acord cu postul tau in totalitate.

    RăspundețiȘtergere