*Probleme de postare a comentariilor

Am remarcat, bineinteles cu ajutorul vostru, ca sistemul are ceva probleme la postarea comentariilor. Din pacate nu este din vina mea sau a setarilor facute de mine, este din vina celor care administreaza intreg domeniul blogspot, pur si simplu sistemul nu genereaza codul de securitate capcha ce trebuie tastat de voi pentru validarea comentariului respectiv. Sugerez apasarea butonului "previzualizare" de cateva ori inainte de postare, si totodata imi cer scuze pentru acest inconvenient.

joi, 7 octombrie 2010

USA Rock's

...In orice oras prin care am trecut, am receptionat cel putin 2 posturi de radio cu tematica rock, semn ca acest gen muzical reprezinta ceva in tara asta. De la Within Temptation incoace, adica de vro 3-4 ani, n-am mai descoperit nici un "band" care sa ma dea pe spate, dar pe undele ultrascurte ale statelor, au aparut la un moment dat patru baietasi tare deosebiti. Poate ca ma fac de ras, este o trupa nascuta inca din 2006 si stiti toti de ea, dar pana sa ajung aici, eu n-am auzit nimic despre ei. Cu toate acestea, doresc sa va supun atentiei trupa "Three Days Grace" http://www.threedaysgrace.com/us/home

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu